Nuffnang Ads (pls help me click the ads.. thz^^)

3.6.09

Missing on next few days....

由于去怡保的关系...所以在往后的几天里...我很少机会上线...如果有机会..我会尽可能的上线...谢谢..

哈哈...很高兴看到大家的留言(很多!!!)...虽然有些很讽刺...但我依然会摊开双手接受你们的留言...
谢谢鼓励我的人...让我继续勇敢的往前走...
谢谢讽刺我的人...让我更加勇敢的继续往前走...
谢谢试图让我自信心受挫的人...让我加倍勇敢的继续往前走...

最后...
to OKU CLUB: Are u really dont know read chinese... than how come you know what i write in the blog...
lolx.. just a joke..dont so worry..wish you all the best.. and hope no ppl scold you again... XD

JunS2Y***~~ *END*

No comments:

Post a Comment